Thursday, September 13, 2012

Proof that Western media deliberately did not report pro-Assad events

The screenshots below show how even 18 hours after the pro-Assad protests in Frankfurt [Germany], no Western news website [ABC, BBC, CBS, CNN, Fox, FT, NBC, NYT, WSJ, etc.] reported it. The only websites which reported this were Tehran Times, Press TV and RT.

Is this a coincidence? Statistically, such a coincidence is impossible. I think there's much more going on here than meets the eye.

No comments:

Post a Comment